JÄSENTIEDOTE 2/2022

10.2.2022

Tiedote 2/2022

Oikein mukavaa helmikuuta Jytyläiset!
Elämä taitaa alkaa pikkuhiljaa normalisoitumaan .
Vapaa-aika toiminta starttaa heti!
la 19.3 linja-auto suuntaa keulan kohti Imatran teatteria. Teatteriesitys Elämä ikkunan takana https://teatteri-imatra.fi/ohjelmisto/el%C3%A4m%C3%A4-ikkunan-takana. Esitys alkaa klo 18 ja on K-18. Lippuja on varattu 50 kpl. Jäsenhinta on 15 € sis. lipun ja bussikuljetuksen. Ilmoittautumiset tehdään kotisivujen kautta. TÄSTÄ! llmoittautuminen aukeaa pe 11.2 klo 8. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita pysäkki, mistä tulet kyytiin. Pysäkit: Tikan pysäkki, Kourula, Leiri, Peltola, Lauritsala Karjalantien pysäkki, Joutsenon linja-autoasema. Tarkempi reittiaikataulu on ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumiset 28.2 mennessä. Jos lippuja jää yli EI jytyläisille, kirjoita muuta kohtaan halukkuudestasi lunastaa useampi lippu. Lippu ja kyyti EI jäsenille 40 €. Kotiinpaluu Lappeenrantaan heti esityksen jälkeen! TERVETULOA reissulle mukaan!
Nyt on mahdollisuus tilata TEE SE ITSE käsityöpaketti!
Virkattu sisustuskori https://taitoshop.fi/tuote/virkattu-sisustuskori/ TAI Makrameseinätekstiili https://taitoshop.fi/tuote/halla-makrameeseinatekstiili-tarvikepaketti/
Tee se itse tarvikepaketit sisältävät ohjeet ja materiaalit käsitöiden tekemiseen. Paketti tilataan kotisivujen kautta 1 pkt/jäsen. Omavastuu 10 €. Käsityöpaketit tilataan yhteistilauksena. Paketti tulee noutaa Lappeenrannasta. Aika ja paikka sovitaan myöhemmin. Tilauksia otetaan vastaan kotisivujen kautta 28.2 asti.

Uusia jäsenlahjoja, musta puuvillapipo ja heijastava Loistetaan yhdessä kassi, on saatavilla. Jäsenlahjoja on tarkoitus jakaa kokouksissa, työpaikkakäynneillä, tapahtumissa jne. Niitä voi myös käydä hakemassa plm Jounin toimistolta Koulukadulta, aika kannattaa sopia Jounin kanssa etukäteen jouni.lahikainen@lappeenranta.fi. HUOM! huulirasvoja ja käsidesejä myös saatavilla hieman ”heikolla” painatuksella.
Osallistukaa Jytyn tarjoamiin webinaareihin. Ohjeet löytyvät liiton sivuilta!

Sillä sinun työsi on tärkeä