JÄSENTIEDOTE 3/2022

23.3.2022

Aurinkoista maaliskuuta Jytyläiset!

Muutamia tiedotettavia asioita!

• Makramee ja virkkaus -käsityöt on tilattu ja niistä ilmoitettu/ilmoitellaan tilaajille, kun kaikki on valmista!
  • Teatterireissu Imatralle sai hyvän kannatuksen ja reissu toteutuu suunnitellusti. Lähtijöille tulee tiedote tuota pikaa.
  • Hallituksen päätöksen mukaisesti jäsenetuihin tuli muutoksia verotuksellisista syistä. Liitto on ohjeistanut yhdistyksiä asian tiimoilta.

Mahdollisuus hakea 20 € hyvitystä pääsylippua vastaan POISTUNUT.

Uuden jäsenen ja rekrytoijan lahjakorttietu POISTUNUT.

Tilalle uuden jäsenen tervetuloapaketti, mikä hänelle postitetaan ja rekrytoijalle yllätys myös postitse. Muistakaa ilmoittaa                                 rekrytoinnista jäsenasiainhoitaja Sarille saripapinniemi@gmail.com.

Jyty Lappeenranta ry:n Sääntömääräinen KEVÄTKOKOUS pidetään 20.4.2022 klo 18.00. Taipalsaaren kunnantalon alakerta, Lounasravintola, Pitopalvelu Ella-Biija Pekurinen, Kellomäentie 1, Taipalsaari. (sisäänkäynti rannan puolelta, nuorisotalo Väinölää vastapäätä). Tervetuloa! Ilmoittautua voit jo Tästä tarjoilua varten.

• Mennään unelmia kohden Jytyn työhyvinvointipäivillä. Jytyn Itä-Suomen alueen tyhypäivät pidetään Imatran kylpylässä 24.-25.9. Tervetuloa mukaan! Lue koko ohjelma Tästä! Yhdistys avustaa tyhy-vkl kustannuksissa 100 € / jäsen. Ilmoittautuminen Jässärin kautta aukeaa 16.3. (180 paikkaa)
  • Seuratkaa liiton tiedotteita, tässä muuttuvassa maailman menossa. Kuntapuolen tess-neuvottelut takkuavat. Koskeeko sinua ylityökielto, vuoronvaihtokielto? Miten käy avainta sopimuksen? Etenevätkö neuvottelut? Kaikista neuvottelutuloksista löytyy tietoa Jytyliiton kotisivuilta.
  • Uusia jäsenlahjoja, musta puuvillapipo ja heijastava Loistetaan yhdessä kassi, on saatavilla. Jäsenlahjoja on tarkoitus jakaa kokouksissa, työpaikkakäynneillä, tapahtumissa jne. Niitä voi myös käydä hakemassa plm Jounin toimistolta Koulukadulta, aika kannattaa sopia Jounin kanssa etukäteen jouni.lahikainen@lappeenranta.fi. HUOM! huulirasvoja ja käsidesejä myös saatavilla hieman ”heikolla” painatuksella.
  • Osallistukaa Jytyn tarjoamiin webinaareihin, tapahtumiin ja koulutuksiin. Ohjeet löytyvät liiton sivuilta!

Sillä sinun työsi on tärkeä