JÄSENTIEDOTE 4/2022

7.4.2022

Lumista huhtikuun alkua Jytyläiset!

Edellisessä toivotettiin aurinkoista maaliskuuta 😊, sulaispa lumet jo äkkiä!

•  Jyty Lappeenranta ry:n Sääntömääräinen KEVÄTKOKOUS pidetään 20.4.2022 klo 18.00. Taipalsaaren kunnantalon alakerta, Lounasravintola, Pitopalvelu Ella-Biija Pekurinen, Kellomäentie 1, Taipalsaari. (sisäänkäynti rannan puolelta, nuorisotalo Väinölää vastapäätä). Tervetuloa! Ilmoittautuminen kotisivuilla 13.4 mennessä tarjoilun takia. Ilmoittautuneille lähetetään kokousmateriaali. Kyydin tarvitsijat yhteydenotot seija.hovi73@gmail.com .

• Mennään unelmia kohden Jytyn työhyvinvointipäivillä. Jytyn Itä-Suomen alueen tyhypäivät pidetään Imatran kylpylässä 24.-25.9. Paikkoja oli 180 ja kaikki on jo varattu, ehkä varapaikkoja….. Sirkku on laittanut ilmoittautuneille jo viestiä asian tiimoilta. Yhdistys maksaa ensiksi kaikki kulut ja veloittaa sitten jäseniä omavastuuosuudella.

•   ”Jytytanssit” Yölinnun tahdittamana 26.8 Nutikan lavalla. Jäsenille ilmainen sisäänpääsy jäsenkorttia näyttämällä!

• Jyty Lappeenranta ry:n 80 vuotistaivalta juhlitaan hotelli Patriassa 3.12. Ohjelmassa mm. perinteisiä lyhyitä puheita, jäsenten muistamisia, yllätysnumero, hyvää ruokaa ja hyvää musiikkia hyvässä seurassa pikkujoulu tunnelmissa. Laittakaa kalenteriin nyt jo ylös. Hallitus toivoo runsasta osanottoa.

Sillä sinun työsi on tärkeä