Luottamusmiesvaalit

25.11.2018

Pääluottamusmiehen vaali 26.11.-2.12.2018
Lappeenrannan kaupungin alueella on asettunut ehdolle luottamusmiesten ehdokasasettelussa pääluottamusmiesehdokkaaksi kaksi henkilöä, ja siksi järjestetään vaalit. Ehdokkaat ovat Armi Kiiskinen ja Jouni Lahikainen. Lappeenrannan kaupungin pääluottamusmies edustaa myös Lappeenrannan toimitilat Oy:tä, Loas:a, Saimaan tukipalveluita sekä Lemin, Savitaipaleen ja Taipalsaaren kuntia.

Vaalit toimitetaan sähköisenä vaalina.

Pääluottamusmiehen valinnassa äänioikeutettuja ovat 22.11.2018 mennessä Jytyn jäseneksi liittyneet ja johonkin näistä työpaikoista työsuhteessa olevat henkilöt. Jokaisella äänioikeutetulla on käytössään yksi ääni.

Vaalit toimitetaan enemmistövaalina. Tämä tarkoittaa sitä, että eniten ääniä saanut tulee valituksi.

Äänestysalue on Lappeenrannan kaupunki, Lappeenrannan toimitilat Oy, Loas, Saimaan tukipalvelut sekä Lemin, Savitaipaleen ja Taipalsaaren kunnat.
Valitaan yksi pääluottamusmies.
Vaaleissa voivat äänestää jossakin yllä mainitussa työpaikassa palveluksessa olevat Jytyn jäsenet
Vaaliterveisin:

Suunnittelija: Iris Länsilahti
Itä-Suomen järjestöasiamies Sirkku Kumpulainen

Lisätietoja sähköpostitse (etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi)

Armi Kiiskinen
Merkonomi (markkinointilinja)
Koulusihteeri  v.1995 alkaen--
Työpaikka/tulosyksikkö Lappeenrannan kaupunki/Konsernipalvelut, Assistenttitiimi.

Jytyliiton jäsen v. 2001 alkaen, liittovaltuuston jäsen 7.11.2008-23.11.2016/Kymen alue, Jyty Lappeenranta ry:n jäsen v. 2001 alkaen, hallituksen jäsen 2005-2008.

Lappeenrannan kaupunki v.2009 (koko-aikainen pääluottamusmies), Lappeenrannan kaupunki v.2010 alkaen-- (osa-aikainen pääluottamusmies). Samalla seudullinen pääluottamusmies, Lemi, Savitaipaleen ja Taipalsaaren kunnat v.2009 alkaen--Saimaan Tukipalvelut Oy , 1.4.2010 alkaen-- Saimaan tieto ja talous Oy, 1.9.2009-31.12.2018.

"Yhdessä sopimalla, yhteistyötä tekemällä, onnistumme"

Jouni Lahikainen
Työskentelen Lappeenrannan kaupungintalolla, Elinvoima ja kaupunkikehityksen toimialalla, kaupunkisuunnittelussa. Ammattinimikkeenä kaavavalmistelija. Työuraa Lappeenrannan kaupungilla vuodesta 1988 lähtien.
Koulutus: ylioppilas, rakennuspiirtäjä, mallirakentaja ja yhdyskuntasuunnittelija.

Jytyläisenä suhteellisen ”tuore tapaus” vuodesta 2006. Luottamusmiehenä 2009 alkaen sekä varapääluottamusmiehenä 2013 alkaen. Jytyä ennen KTN:n Lappeenrannan yhdistyksen järjestötoiminnassa mm. varaluottamusmiehenä sekä luottamusmiehenä. Eli miltei koko virkamiesura järjestötoiminnassa mukana.

"Neuvottelutaitoja en ole kovinkaan useasti joutunut testaamaan, mutta sitäkin useammin olen päässyt neuvomaan/opastamaan järjestömme jäseniä heitä askarruttaneissa asioissa."

Äänestäminen vaaleissa:
Äänestysaika alkaa 26.11. klo 16:00 ja
päättyy 2.12. klo 20:00.
Äänestäjä kirjautuu  https://vaalit.jytyliitto.fi/

Käyttäjätunnus = Jäsennumerosi (löytyy esim. jäsenkortista)
Salasana = syntymäaikasi (ppkkvv)

Äänestäminen tapahtuu sähköisessä vaalijärjestelmässä alla olevien ohjeiden mukaan:

1. Lue ennen äänestämistä nämä ohjeet huolellisesti alusta loppuun!

2. Kirjaudu äänestysjärjestelmään jäsennumerollasi (löytyy esim. jäsenkortistasi) ja syntymäajallasi (ppkkvv)

3. Mikäli et pääse kirjautumaan, ota puhelimitse yhteys Jytyn Iris Länsilahteen, p. 020 789 3740

4. Kirjauduttuasi sisään äänestysjärjestelmään, paina oman vaalisi (Pääluottamusmies Lappeenranta 2018) kohdalta Äänestä

5. Voit katsoa ehdokkaista tarkempia tietoja painamalla ehdokkaan kohdalta Esittely

6. Valitse ehdokkaiden joukosta se henkilö, jota haluat äänestää ja paina ehdokkaan kohdalta Äänestä

7. Vahvista vielä lopullinen valintasi painamalla valitsemasi ehdokkaan kohdalta Vahvista äänesi

HUOM! Voit kirjautua järjestelmään vain kerran!

Vaalin tulos

Äänestysajan päätyttyä tulokset vahvistetaan ja tulokset julkaistaan 12.12. Jytyn nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Kaikille ehdokkaille ilmoitetaan vaalin tuloksista henkilökohtaisesti sähköpostilla.

Lisätietoa vaalista ja äänestämisestä vaaleista

Iris Länsilahti, suunnittelija
puh. 020 789 3740 tai iris.lansilahti@jytyliitto.fi